13 Dis 2011

HATI-HATI BILA MENGANGKAT KETIAK..



Sori ler..entry kali nih takut menyinggung sesapa..bukan nak mengena atau mengutuk sesapa..tapi sekadar nak mengingatkan..bak kata orang "sharing is caring"..betul tak..


Teguran nih khas kepada sesapa yang memang suka pakai baju yang takde lengan nun..tak kira ler singlet ker..t-shirt ker..suka korang ler kan nak pakai apa-apa..sebab itu hak korang..Tapi yang lemah gemalai nih bila tengok ketiak korang tu..


Dah berapa kali aku terkena..tak kira ler bila tengok orang awam ker..artis ker...aduh mak...geli geleman rasanya..kalau korang rasa nak ikut fesyen pastikan ler bulu-bulu kat ketiak tu trim cantik-cantik..kasi licin semua..tak tinggal akar-akar pun..peh tu..sebelum ketiak korang tu putih..hentikan ler niat nak pakai..bila korang rasa dia dah putih dan tak berkarat..ok teruskan ler niat korang tu..


Dan aku rasa kepada kaum HAWA..ingatan nih penting untuk korang..cer korang bayangkan seorang pempuan..mengangkat ketiak dengan penuh bangga tapi hakikatnya orang tengok nak muntah..kompem korang kena gelak..


JADI RENUNG-RENUNGKAN LAH YEK..:)

4 ulasan:

Cikgu Fikri berkata...

Tahu xpew...
rasa geli..
lg elok xpyh tayang...

Alongxp berkata...

patut letak gamba yang kat blog saya tu la... hehehe

Jojoyy ;D berkata...

woooo jojoyy setuju ssangat !! senang cter, lelaki ke, pmpuan ke, x yah la pakai baju tayang ketiak.
geli i nyahhhh~ haahaa :P

Etun Amin berkata...

Betul tu..
Alongxp..tu la..klu tau awal2 letak gambo tu..:)