24 Mac 2011

Kenapa Perlu Ada HASAD DENGKI

Hemmm..heran aku..apasal ler suka sangat ada hasad dengki nih.."tak baik tau...nanti kena bakar kat sana tau..."..antara ayat yang selalu anak aku cakap kalau sesapa buat salah..(ajaran dari aku gak..)..
Bukan apa..aku nak citekan kat sini..kat tempat yang murni nih pun ada jugak yang nak sabotaj kerja orang..kesian my laling..penat-penat memerah otak untuk membantu aku buat carta kat opis nih..tetiba ada orang sabotaj carta tu..tak sampai sebulan pun....
Tak pe la..korang buat dalam diam pun yang pasti musti ada yang nampak..aku tak heran..bak kata Cikgu K tadi.."x pe tun..dah ambik gambo sabotaj tu..betulkan balik..biar ler apa diaorang nak buat.."..nasihat seorang vateren kepada aku..kalau ikut darah muda aku nih..mau je aku suruh polis datang tangkap diaorang..geram nih..geram...

Tiada ulasan: