24 Mac 2011

Cite pasal petang semalam...

Korang nak dengar cite tak petang semalam..masa aku tunggu bodyguard aku datang ambik aku..aku lepak ler lagi dalam opis..ada ler 2 org girl nih bagi salam..nak tak nak aku layan ler walaupun dah tamat waktu kerja..(aku nihkan pekerja contoh..hehehe..)..dia nak mintak buat macam demo ler untuk ambik tandatanga jemaah masjid time solat jumat esok..hem..macam biasa aku kasi ler prosuder masjid..macamana pun kena buat surat permohonan..walaupun ko nak jual kacang putih..kena gak ada surat permohonan..

Yang aku hangit nih bukan apa..dia banyak pelecehkan sistem perundangan negara kita..tanya punye tanya..rupa-rupa budak graduan lepasan oversea..4 tahun duduk kat Amerika..lagi menghangitkan aku..boleh dia kata.."ini ler Malaysia..leceh sangat..terlalu banya prosuder..cerewet..tak macam kat Amerika..semua senang.."..amboi-amboi..weh cik adik..ko duduk kat sana baru 4 tahun tau..kat sini ko duduk berapa lama..marah aku nih..kalau ada orang meperlekehkan negara sendiri..

Lagi satu..dia perlekehkan kerajaan dan sistem kesultanan kita..mak aih..nak aje aku cili mulut dia..aku nih bukan pro pembangkang atau kerajaan..tapi kalau orang kutuk sistem kesultanan kita memamg aku marah..ingat..dulu kita pernah kena jajah..sapa jajah kalau bukan depa..sapa yang susah kalau bukan kita..

Balik aku report kat bodyguard aku aku nih..dia memang anti orang mengutuk Malaysia..kang pagi kang budak nih datang anto surat..nak tak aku standby bawak cili yang baru aku petik kat pokok cili aku yang diserang oleh siput babi itu..???

4 ulasan:

ariezack berkata...

tun.. ko cilikan aje mulut deorg tuh...

ariezack berkata...

tun, ko cilikan aje mulut deorg tuh..

cik tipah lenggang berkata...

hamboii...hamboii..hamboiiii..ada tukang sokong nk cilikan molot org ek?? x baik ko rip..hahaaaa

azliawati ahmad berkata...

k.etun bg je cili kt diorg... simbolik je tu... paham2 sendiri je la mereka tu...