29 Mac 2011

Cerita kat 7eleven tadi

Disebabkan mengantuk yang amat sangat..aku pun keluar nak ke 7E untuk mencari apa benda yang boleh dimakan untuk menghilangkan rasa ngantuk sehari nih kang..so..tempat yg dituju..ialah..coklat n aiskrim..(guana nak kurus nih..klu boring je makan benda alah tu..nih kalau my laling tau nih mau 7 hari 7 malam kena kutuk je..hehehe...)highlight cite aku kat 7E nih pasal mamat nih..
Time aku nak bayar tadi ada ler seorang budak nih..(kita panggil Si A le yek)..kira2 macam baru lepas ambik result SPM je..dia mintak tolong budak casheir (kita panggil Si B le pulak)..tapi Si B tu kata.."ko nak jadi setan ke.."..Si A tu pujuk gak tapi Si B buat tak tau..rasa member2 gak..udah setle aku bayar coklat..budak cina lak nak bayar barang dia..peh tu Si A kasi barang pada budak cina tu mintak tolong bayar..aku pulak boleh capai aiskrim so bayar pada kaunter sebelah...peh budak cina tu bayar aku tengok Si A punye ler happie..tapi Si B nih rasa macam tak puas hati..
Aku pun kata apa ler barang yang Si A nih nak beli..kalau rokok tak kan susah sangat Si B nih nak jual..bila keluar dari 7e..baru ler aku perasan Si A tu dengan bangganya menunjukkan barang yang dibeli pada member2 dia diluar sana...nak tau apa bendanya..hem.."Air Kencing Setan"..patut ler Si B tu tak nak jual pada Si A..sebab dia takut bersubahat..huh..sedih ler aku tengok Si A...kesian rasanya sebab seronok dapat minum air tu..hem..

Tiada ulasan: