9 Ogo 2011

Peramah Di Pagi Hari

Tak sangka jugak aku nih jenis peramah jugak orangnya..korang jangan ingat aku nih sombong tau..cer klu korang ok..terlebih ok jugak ler aku..macam tadi sorang staff dari satu company..nama dia Syasya..comel loteh je orangnya..udah ler dia peramah..so apa lagi..sembang lama ler kitaorg..padahal tu first time baru jumpa..macam dah lama pulak kenal..
Seronok bila kita bergaul ngan org yg baik..jgn mcm budak2 yg bt kerja kat kawasan opis aku nih..aku kasi tau baik2 bukan main muka diaorg..ye la mentang2 aku nih kerani je..tapi ingat..ini kawasan aku..so kena ler dengar cakap aku..hah..buat tak tau yek..so semalam arahan dari bos aku..diaorg kena keluarkan barang diaorg..masuk dlm stor yg disediakan..bukan kat opis..disebabkan korang suka tunjuk eksyen kat aku..so aku pun tak blh nak tolong korang buat ayat manis kat bos aku..sori yek teman tak blh nak tolong..
So kesimpulannya..betul kata pepatah..budi bahasa mencerminkan budaya kita..jadi..senyum..dan pastinya semua org akan balas balik senyum kita..:)

Tiada ulasan: