15 Ogo 2011

Follow Up kat Hospital...

Baru balik hospital..alhamdullilah..keputusan memuaskan..just ada sikit2 lg warna putih kat x-ray tadi..tapi doktor kata memang akan ambik masa sikit untuk clear semua..sebab semua jenis antibiotik dah masuk..so disebabkan batuk masih ada sikit-sikit..kenalah lagi follow up sebulan dari sekarang..

Yang kelakar..semua doktor tu kenal Amirah..ye la 2 minggu berkampung kat wad mana tak kenal..udah ler doktor yang check dia tadi..doktor yang selalu kena set line dia..hehehe...sampaikan dia kata tak boleh lupa Amirah menjerit...hehehe...Amirah nih memang manja..lagi-lagi baru bangkit demam..hem..aku pun rasa pening kepala tengok manja dia terlebih sangat...sampaikan nurse-nurse kat wad tu ingat Amirah nih anak bongsu..padahal dia anak sulung...

Tapi aku rasa aku nih memang manjakan anak..bukan apa..time diaorang sakit tu kesian tengok mereka..bagi aku biar le aku penat..asal diaorang cepat sembuh..sampaikan time kaki Mira tu kena cucuk..seminggu jugak ler aku dukung dia ke tandas..tapi bila ayah dia jaga..ayah dia ajar cara yang mudah..malam bila aku jaga pulak..dia pulak yang tunjukkan cara ayah dia ajar bila ke tandas..hehehe..tu la perasaan ibu nih..kesian yang terlampau..kalau ayah dia lagi sakit memang dia tak kasi anak-anak manja-manja sangat..dia suruh lawan semua sakit tu..aku pulak yang rasa macam kesian...

Ok ler..nak sambung kerja...nak packing barang yang orang order..disebabkan diaorang beli ngan aku..so ada ler "free gift"nya..so nak packing sekali free giftnya..kalau korang berminat..meh ler order..kompem korang puas hati berurusan ngan kedai online aku..:)

Tiada ulasan: