8 Ogo 2011

Cerita setelah lama menyepi...

Sori ler..lama tak update blog nih...macam-macam yg berlaku..macam baru-baru nih sebelum nak sambut posa 2 minggu aku bertapa kat spital..jaga anak...punca kerana demam panas..terbawak-bawak sehingga jangkitan paru-paru...
huhuhu..terasa bersalah sangat pada anak ibu..itu ler terlalu leka sangat..ingat dia dah besar..boleh handle diri sendiri..last-last..aku jugak yang jadi kelam kabut...padan muka aku...
Tapi korang pagi tadi selepas sahur..sementara tunggu azan subuh..terlelap sekejap..boleh pulak termimpi..mimpi yang tak best..pasal appoiment yang perlu aku pergi susulan pasal kes demam dia..sampai sekarang nih aku rasa takut..aduh..risau pulak aku...hem..tapi aku harap-harap agar tu semua mainan mimpi...
Doakan yek korang agar semua berjalan lancar 15 Ogos nanti...harap tak de keputusan yang tak best...

Tiada ulasan: